Packning snart klar

Då var packningen snart klar. Då kan man ju fråga sig varför jag packar nu när de är 12 dagar kvar.
Det är inte helt ovanligt när de gäller mig. Här packar vi långt i för väg. Oftast så är resorna välplanerade långt i för väg och då börjar jag pack kanske 1-2 månader innan, men nu så vart de inte lika planerar som för ut.
Nu blev de jag bokar nu och åker om 3 veckor. Panik!!
Men nu är de snart klart men kommer gå igenom väskan ett antal gånger innan jag åker mot Arlanda.
Ska bli skönt att komma från kalla Sverige en stund och koppla av och bara njuta.

Vi har inte planerat så mycket vad vi ska göra men de vissar sig när jag kommer ner.
Det bästa av allt är att jag blir hämtad av Orhan på flygplatsen. Vilket är kanon bra för nu slipper jag sitta på en buss i 2 timmar. Sitta på en buss i 2 timmar är ingen höjdare men men.

Just nu snurrar alla tankar mest hela tiden om allt. Men de tar vi en annan gång.
Nu ska jag vänta på att älsklingen ska logga in.

Ha en trevlig kväll

//: Angel Anay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0