4 dagar kvar

4 dagar kvar och allt verkade i sin ordning tills igår.
vet inte vad som hände.
har inte koll på allt den här gången de ända som jag ha koll på är mitt flyg till o från antalya men sen inte nån koll alls.
det skulle Orhan fixa. men igår verkade de som om de inte var de vilket gjorde mig väldigt nervös.
fattar inte vad han håller på med. vi har vart osams till och från varje dag nu och jag börjar tvivla på att de kommer fungera mellan oss.
efter 2 3 dagar så kommer nån av oss att bo någon annan stanns.
de har börjat svalna. är int elika haj längre som jag var i början.
det gick lite väl fort och han har så brottom vilket gör mig nervös
han vart arg bara för att jag tala med mitt ex och hans bror, min föredetta svåger.
so what! det är inget att haka upp sig på. vi är vänner än sen då.
sen så började han dividera om hur många vänner jag har i Alanya bla bla bla....
och de flest av de är killar men ingen jag skulle dejta. Men han förstod inte riktigt de utan då ville han att jag skulle säga upp kontakten med dem  och med mitt ex.
Sen talade jag om för honom at jag skulle få tillbaka en bok som en vän har och de gick bra att jag fick träffa vännen som är kille men inte alla andra och speciellt inte mitt ex.
för han tyckte att ni är inte tillsammans längre så då behöver man inte tala med varandra.
så nu har jag spela ut mina kort och håller på fortfarande för när jag kommer ner då kommer de att bli livat värre ska jag säga för ger han sig inte då är de bara tack och hej som gäller .
han förstår inte och jag orkar snart inte mer.
jag ska i alla fall ge de en chans men jag tror att jag får bo hos bröderna Ay i slut ändan.
får se hur han beter sig idag.
igår vara han hur kneppig som helst. talade om lite olika saker igår och vissa skaer fick jag inte ens tänka på för de var dumt bla bla bla...
ggggrrrrrrrrrr.......


Kommentarer
Postat av: eva

nej fy bublan... kan han inte fatta att man kan ha vänner som man... hur ska man seja det... har en "historia med"? (förlåt om det värkar surt)

2010-01-19 @ 15:44:49
URL: http://evalottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0