3 dagar kvar

3 dagar kvar nu och de har gått upp och ner för mig och Orhan mest hela tiden.
igår gick de väl lite bättre men fortfarande inte helt ok.
igår så frågade han om jag hade talat om för någon att jag kommer till alanya.
klart de har jag ju för jag har ju mina vänner där som jag vill träffa och tala med.
och at jag sagt de till tuncay oxå att jag kommer så honom ska jag oxå träffa.
och då helt plötsligt gick de jätte bra att jag ska träffa min kompisar men innan gick de inte.
vet inte riktigt vad han håller på med. blir helt virrig.
sen har han så brotom med  allt så jag blir lite rädd och nervös över. så jag sa igår att vi får ta de när jag kommer ner för nu vet jag varken ut eller in längre.
så idag får vi se hur de går igen.
men han är inte helt nöjd med allt och speciellt inte över att jag sk aträffza min vänner men de får han ta.
han kan inte få som han vill. för där sätter jag ner foten.

känner mig helt lost just nu.


//: Angel Anay

Kommentarer
Postat av: eva

bra at du kommer sätta ner foten

2010-01-20 @ 16:13:08
URL: http://evalottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0