2 veckor kvar

Ja då var de 2 veckor kvar vilket är jätte bra.
Ska bli så skönt att komma ner till Alanya igen.
Där är de i alla fall ingen snö och minus grader ute.
vill bara att de ska gå fort nu så jag kommer iväg sen kan de gå sakta i 2 veckor.
Fast de kommer nog gå fort vare sig man vill eller inte.

Sitter i detta nu och prata med min älskade Orhan.
Vi pratar varje dag nu eller de gör vi annars också.
fast mesta delen av tiden så sitter vi och tittar på varandra men de e när vi inte har så mycket att tala om.
men ibland har vi vilda diskutioner om allt mellan himmel  och jord, vilket jag tycker är jätte bra.

nu ska jag fortsätta att tala med älsklingen har lite att planera vidare för min ankomst.


//: Angel Anay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0