Fortsatt Stängt

Då var de fortsatt stängt i Norra Europa pga askmolnet. Det har resulterat i kaos och kaos här hemma.
Kl är nu 0547 och jag har vart vaken en timme nu för att ta reda på vad som gäller hos både TK och de resebolaget. Men allt är ett stort kaos. så man får inte några direkta svar.

TK här har man inte kunnat get några direkta svar om flyget skulle gå eller inte. utan där sa de bara att ring lite senare för att kolla igen. Hursvårt kan de vara?! TK hade redan ställt in flera flygsträckor norr ut men just vårat flyg visste de inget om hur de skulle bli med de. Här får en luddig information de ger alternativen att boka om eller avboka helt men de ska man ta via resebolaget

Resebolaget är består av luddig information som man inte förstår mycket utav. Här får vi meddelande om att kolla med flygbolaget , som i de här fallet är TK, om vad som gäller för av-/ ombokning. Så nu har vi gjort så mycket vi kan om info och andra grejer.

Flyget är inställt. TK får man inte mycket info bara kontakta resebolaget.
Till resebolaget har vi nu skrivit ett mail och sedan gjort som de velat genom alla mail vi fått om hur vi ska gör med biljetten som i detta fall gäller min karls flygresa hit till Sverige. Så nu är de bara att vänta och se vad som händer.
Nu ska jag försöka få lite mer ömn men de lär nog inte gå så bra.

Mer kommer under dagen om hur de går..

Kommentarer
Postat av: elly

hej det är eva-lotta. jag kan hjälpa dej tänkte jag.... jag ska kolla hur han kan komma hi fast inte med flyg...kanse inte är någon hjälp men jajaj du kanse inte vill det men då får du seja till

2010-04-17 @ 21:00:59
URL: http://evalottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0