En lång väntan fortfarande

Fortfarande en lång väntan. Man ser en ljuset i tunneln nu verkar de som men man vet inte med säkerhet att de kommer att hålla i sig, men de är en bit på vägen. Men fortfarande inte hört nånting från bolaget om biljetten vilket är helt tokigt. Det har gått mer än 24 timmar nu så hör de inte av sig imorgon då vet jag inte om de kan kallas för nått bra bolag.
Jag har slitit ihjäl mig sen i torsdags när de kom att flyg har ställts in och flygplatser stängts.
Så jag har inte sovit många timmar eller ätit så mycket under dessa dagar.
Har kollat upp varenda uppdatering om flyg och allt annat som har med detta askmoln att göra.
Men i natt fick jag i alla fall sova och så lite pigare är jag men inte så mycket mer.
Nu blir de att kolla läget i turkiet och mannen  och se vad de säger där nere om detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0