Äntligen är han här!!

Nu är han äntligen här oss mig=)
Helt undebart väntade en helt onödig vecka till. Han skulle ha vart här den 17 april men pga askmoln från island som blåste åt fel håll vid fel tillfälle gjorde att flyg vart inställda och flygplatser i norra europa stängde så ingen kunde varken flyga in eller ut=(
Så jag eller rättare sagt vi har haft väldens strul med både resebolaget och TK.
Bolaget vart jag ganska less påredan på 4:e dagen efter att Orhans flyg vart inställt. TK var dok hjälp samma och fixade ombokningen så han kom iväg. och de tackar och bockar vi för.
Bolaget har inte ens hört av sig än så jag börjar fundera på om hembiljetten fungerar eller inte.
men de struntar jag i just nu för nu är e att umgås med älsklingen i flera dagar.

Ha de bra

//: Angel Anay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0