Mycket att göra

Nu var de ett tag sen jag bloggade, men har haft fullt upp nu på sista tiden.
Har börjat jobbat vilket är jätte bra men de e dok bara december ut men men...
har vart sjuk en sväng oxå vilket inte var någon höjdare men de har gått över nu efter mycket om och men.
och så nalkas julen runt knuten. Inte många dagar kvar.
Vilket betyder att man bara jobbar 3 dagar till sen är man ledig. yeah!

Har hållt på och städat och julpyntat här hemma och håller på fortfarande.
Har satt upp granen idag och den vart riktigt bra i år också.
Men de e en sak som fattas här hemma men de kommer att finns här hemma nästa år.

Har vart ganska duktig idag. Har sytt upp gardinerna så de inte är alldeles för långa och så har jag gjort mig ett förkläde. De vart riktigt bra.

Mycket snö är de och kallt som 17, -16 om jag inte miss minner mig.
det är mysigt men på jobbet har de vart för illa. Kommer inte in i arbetsbilen på mornarna och kommer man in så är de inte säkert att de går att stänga dörrarna.
Allt detta för att de inte finns motorvärmar uttag som fungerar som de ska.

Nu ska jag ta och fortsätta att fixa julstämmning här och vänta tills i morgon då är de en bra dag.
Får se Orhan igen, YEAH!
Fast honom ser jag varannan dag nu när han är tillbaka i Alanya.

Ha en fortsatt trevlig Lördag kväll.

//: Angel Anay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0